Julafton

Å igår var det julafton, en jätte bra sådan. Vi hade kul o åt massa god mat. Vi dansade, öppnade paket, åt mat och tog massa kort. Tänkte jag skulle punkta upp vad jag fick i julklapp:

 

Från Patrik:
Sicssors Sisters cd-skiva Ta-Dah
25 cd-skivor att bränna på
”Metal plånbok”
Patriks föräldrar: Mugg med underlägg

Från mamma och pappa:
Skjorta
Smyckeskrin
Förkläde
Smörgåsgrill (har redan, ska byta till våffeljärn)
Pyjamas
Tofflor
Äggkokare
Trosor
Rispåse
En bok från -87. Till minne året då Emelie föddes.

 

Från Therese:
Ljus
Mysbyxor med matchande tröja

Från min moster Marie och min kusin Sanna:
Brödrost
Rengöringskräm + ansiktsvatten
Sminkväska
Ansiktskräm + superserum + mask

Från mormor Berit och hennes man Ulf:
Presentkort från Gina Tricot


Och snart kommer mina bröder Daniel och André, Helena (Daniels tjej) och Lena, så ska det bli julafton igen. Detta året blev det julafton för mig 3 dagar irad. Firade med Patrik den 23, familj och släkt 24 och bröder  den 25. Inte fel det.




mormor, jag, sanna och thereseJag, Sanna och Therese
jag morfar och marieJag , Morfar och Mariesanna som jultomteSanna som jultomte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback