Juldagen

Igår var det juldagen och det var tredje julafton. Av mina börder och Helena fick jag en brödrost (igen, så jag måste byta någon av dem), och ett par trosor och en tröjklänning från Gina Tricot. Jätte fin, så nu skulle jag vilja att det blir varmare så jag kan ha tröjklänningen utan något under, slippa byxor & tights! Dagen avslutades hemma hos cissi och sedan på Arena. Eftersom vi visste att de skulle vara mycket folk så såg vi till att vara där 21.15 och då var de kö... hade tydligen vart det redan 20.30. Alla ville in. Var väldigt kul. Träffade massa gamla kompisar. Träffade folk som jag gick i samma klass som i låg- mellan- och/eller högstadiet och gymnasiet. Har lagt ut två bilder från kvällen. Inte världens hetaste bilden men kul hade vi iallfall!


Jag, Matilda och Andrea i kön
matilda, dea och jag
Anna, Camilla, Matilda och jag inne på Arena
anna camilla matilda och jag arena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback