Påsk? och Backyard babies.

Äntligen har man en dator som fungerar till hälften iallfall. Vår dator slutade att fungera helt så syrrans pojkvän fick hjälpa oss att ominstallera windows. Men eftersom Word och det fanns kvar så installerade vi inte det men nu nör jag skulle öppna så var vi ändå tvugna att ominstallera det. men men bara det går att skriva i anteckningar och vara ute på internet så är det helt ok.

Oj oj oj nu har jag jobbat så mycket, det har varit påsk och jag har inte skrivit här på länge så jag vet inte var jag ska börja.. Har jobbat hela veckan, till och med påskafton. Blev bara en liten påskmiddag med familjen (pojkvänner med räknat) eftersom båda mina föräldrar är helt genomförkylda. I torsdags så var jag på Nöjes tillsammans med Agni, Matilda, Camilla, Anna och Erik (Matildas pojkvänn) och några fler. Backyard Babies spelade. Inte direkt min musiksmak alls men jag följde med för att tjejerna ville ha med mig, och då trodde jag ju så klart att någon av dem skulle gilla musiken men vi gick tydligen dit för att Erik och hans killgäng gillade dem. Men men det var roligt ändå. Matilda var jättesöt och hoppade och studsade runt i sin laxrosa klänning hela kvällen. Eftersom jag hade varit vaken sen klockan fem den morgonen (hade jobbat) så var jag ganska trött och stannade inte längre än till ca halv 2. Som tur är så har jag en underbar pojkvän som kör mig till och från fester om han själv inte ska ut.

Bilder från Backyardbabies

image112
jag, Agni och Emelie

image113
Matilda, Erik och en hysterisk jag

image114
Agni

Backyardbabies
Backyardsbabies

anna, camilla och matilda
Anna, Camilla och Matilda

image118
Matilda dansar ensam på scenen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vidriga kort på mej.. mohaha

2007-04-10 @ 16:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback