Trötter

Har varit så himla trött dom senaste dagarna. Igår sov jag 3 timmar mitt på dagen, ett försök till att bli pigg. Fungerade tyvärr inte så jätte bra och fick svårt att somna på kvällen... Idag har jag varit duktig och dammsugit hela övervåningen (nästan). Har behövts länge men har inte orkat tagit tag i det. Det har regnat idag till min besvikelse. Visst nu kommer det väl bli grönt och fint men just idag hade jag velat ligga ute och sola o bli lite brun. Har hört att det ska bli minus grader och snö till helgen men jag vägrar att tro på det.

En dag till på jobbet, sen är man äntligen ledig 2 dagar.

Kommentarer
Postat av: matilda

Tjennare bruttan!

Hur jobbar du innan torsdag nästa vecka? ja åker nämligen till gbg på torsdag till tisdag! kasnke hinenr träffas innan?

Postat av: Therese

Hej! Vem tar hand om hästarna när ni kommer ner till mig? Kram

2007-04-20 @ 10:03:20
URL: http://theresekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback