Film film film.

Har precis sett på Se upp för dårarna. Den var jätte bra! Har nog aldrig sett på så mycket film som nu. Ser ju typ aldrig på film, bara hos andra.

Igår var jag o Agni hemma hos Matilda. En liten avskedsmiddag. Snyft. Käkade tacos på balkongen och jag fick tre myggbett på händerna. Sedan såg vi på film, Parfymen. Matilda hade sett den förut och sa att den var bra så då såg vi den. Den var bra men konstig. Anorlunda men bra. Så vid halv två tiden kanske så körde jag hem Agni. Då såg vi 5 stjärnfall. Var någon speciell natt igår berättade Patrik. Sedan såg vi två sycken stjärnor som rörde på sig långsamt och nära varandra. Jag trodde det var aliens så när jag tog bilen från Agni så var jag tvungen att ringa Patrik och fråga vad det kunde vara. Han trodde sateliter. Men så tätt? Underligt! Klarade iaf resan hem utan att någon alien stoppade mig.

När jag vaknade imorse så käkade jag frulle och när mammi o pappi åkte till stan satte jag på en film som jag lånat från Pb. Men vad fasen hette den. Bra var den iaf. En komedi. Nyhet. Typ tjejfilm. Nån som vet? Inte så lätt. Skriver när jag kommer på. Och så nu. Såg jag som sagt på Se upp för dårarna. Inte klokt vad jag har sett på film, inte likt mig.

Köpte tyg igår. Tänkte att jag skulle sy två själar som jag skulle kunna ha som en topp eller kjol eller bandana ellertyp vad som hellst. Kan lägga in bilder på tygerna senare. Men jag är itne så bra på att sy så jag frågade mammi om hon ville hjälpa mig och så klart gör hon det. Så nu står hon där nere o syr mina två sjalar. Snäll hon! Ska köpa henne något imorgon, som tack för hjälpen. Säljer ju JätteTriss nu så varför inte en sådan?

Var fresten på safari idag. Mer om det sen.

Kommentarer
Postat av: Malle

Hej gumman, jag åkte till Mikaela igår, vi åker ju idag fast från Örebro blve det :) Turkiet. Ha det så underbart på Mallis så ses vi hemma efter de. Pusspussss

2007-08-15 @ 08:23:14
Postat av: Camilla

Värst vad du är ute och reser då! :D Man blir ju inte så lite avundsjuk! Du får ha det superbra! Hälsa solen från mig ;) Puss och Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback