IKEA Karlstad

Imorse vaknade jag 09,16. Gick ned till köket. Mamma sa att det såg inte ut att vara så mycket folk på IKEA invigningen. Så jag sa: Ska vi åka då? Jätte glad. Vi slängde på oss kläder och jag käkade frulle i bilen. Hade inte tänkt att åka dit förens om en vecka eller något. Vi kom dit 10 i 10. De öppnade klockan 10,00. Tog inte så lång tid att komma in. Det stora utrymmet slukar många människor. Köpte mig en taklampa till mitt rum som jag pysslat ihop nu. Sen köpte vi svarta tallrikar till köket och en röd matta till julen, sen det vanliga... servetter, disk- och  toaborstar, skohorn och sånt. Kännes inte som att vara i Karlstad. Men jag säger äntligen! IKEA i Karlstad!

Har precis gjort trängselskattkurs på datorn för Pressbyrån. Kallt här hemma så jag har massa värmeljus tända. Ska antagligen på bio och käka middag på restaurang med Andrea på fredag. Blir mys pys det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback