På Matildas sommarstuga

Idag, Idag, Idag.

Dagen började med att vi fick sätta upp nytt staket så att Misty fick en egen hage. Haltade lite, men verkade bättre nu ikväll... Sedan kom min mammas faster och hennes man på besök. Åt lite sill, potatis, ägg o lax. Efter det fikade vi och kollade på kort som hon hade med sig. Morfar var här också, ville bara nämna det.

När de skulle åka åkte jag med. Jag åkte hem till Matilda. Sista träffen innan flytten. Vi åkte ganska raskt till hennes pappas sommarstuga på Hammarö. Jätte fin stuga med trädgård runt om kring. Mycket större än jag trodde. Vi var ner till vattnet men jag o matilda avstod badet eftersom vi är lite förkylda. Vill ju bli helt frisk till Mallis. Spelade spel tillsammans med hennes pappa Thomas och hennes lillasyster Maia. Yvve var med på ett hörn också (Thomas sambo). Dom är så mysiga allihopa.

Sedan när vi skulle hem så stannade vi till hos Erik. Vi skulle egentligen bara hämta upp honom men då blev vi kvar en stund. Käkade melon och pratade med han föräldrar. Sedan körde jag hem Matilda och Erik till tussen. Var sorgligt att säga hej då. Var ju sista gången innan flytten. Kommer sakna min underbara vän så. Har man alltid varit vänner är det svårt att släppa taget om varandra. I LOVE HER!

image381

Kommentarer
Postat av: Matilda

... blir ju alldeles lessen och rörd nu. jag ahr nog inte fattat riktigt än att jag faktiskt kommer att flytta :/ men de blir nog jättebra i varje fall. jag kommer sakna dej jättemycket men jag får försöka komma hem lite då å då!! puss min skogstös!

Postat av: Tette

Söta bilder hörru!

2007-08-11 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback