Är det inte typiskt?

Idag gick jag upp vid halv 10. Käkade frulle och fick för mig att platta håret innan jobbet. Tänkte att det kan väl vara kul att se lite anorlunda ut mot vad jag brukar. Resultatet blev ganska bara. Åkte till jobbet lite tidigare för att hinna skriva in mig i schemat framöver. Så frågar de på kontoret: Har du jobbat imorse? Jag: Ne. De: Ska du jobba på sovrum? Jag: Ne. Då visade det sig att jag hade skrivit upp i min kalender att jag skulle jobba men antagligen så hade jag glömt skriva upp det på schemat så jag skulle tydligen inte jobba. Jag som hade plattat håret och allt. Typiskt. + Att det inte fanns så mycket kassapass nu innan jul så det känns som att jag är ledig fram till jul. Några dagar har jag ju men inte många. Trist, jag gillar att jobba och jag vill jobba!

Nu ska jag se reprisen på Idol. Hänger inte med så bra men jag vet vem som åkte ut iaf och jag vet att det var rätt person som gjorde det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback