DANCE!

Tänkte jag skulle utvecka mitt förra inlägg lite grann.

Igår efter jobbet åkte jag till Malles nya hem. Det var verkligen jättefint! Det mesta var i vitt vilket gjorde att det såg mycket större ut mot vad det var. Sedan åkte vi till dansen. Gjorde egna koregrafier. De skulle var i dancehall stil. Vilket betyder rumpa, rumpa o massa höfter. Musikvideostil. Det är verkligen askul att dansa de! Nästa år kommer vi antagligen vara samma grupp med samma danslärare.Hon är verkligen asbra på att lära ut och dansar verkligen hur bra som hellst! Då kommer det vara på onsdagar igen fast senare. Antagligen från halv 9 o frammåt. Men nästa år blir det nog en timme o en kvart. Nu har vi bara haft en timme o det går så fort. Jag skulle kunna dansa varenda dag i veckan för så kul tycker jag att det är! Svårt att dansa mer än en gång i veckan pga jobbet. Men vi får se hur jag väljer. Skulle vara kul att fortsätta med moderndans om det skulle va nästa år också. Men vi får se.

Idag ska jag på stan med Camilla. Hon slutar halv ett så det blir någon gång efter det.  Vi har ju ingen ström hemma idag så jag har åkt in till Patrik, så nu sitter jag här ensam och lallar på datorn och lyssnar på musik.

Kommentarer
Postat av: ELLE

Japp jag har allt hållt igång ett tag nu:D Brukar faktiskt läsa din blogg;) Ja med mej är det också bara fint..Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback