Julafton -07

image885Igår började dagen med att jag öppnade paketet som jag fick från jobbet. Det innehöll en elektrisk kaffekvarn + bönor så klart och en bok "100 sätt att rädda världen".  Sedan var det julfrulle med familjen o Mormor o Ulf. Vid två kom resten. Mat och julstök i huset och sedan paket öppning. Fick mycket, mycket av det som jag önskat mig! Bla mascara, solpuder, rengöring, kudde, ryggsäck, bärbar telefon (röd!!) m.m. Efter klapparna tog jag o Malle på oss tomteluvorna och gick ned och hämtade shettisarna. Första året för Fabbe! Satte glitter i manen och tände lykan. Delade ut julkort i byn, vilket var väldigt uppskattat. Mysigt att återuppliva gamla minnen! Bilder kommer senare. Sedan var det julfilmer framför soffan som gällde.


Kommentarer
Postat av: jessi

det låter som en riktigt mysig julafton :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback