Sista dansen

Shit vad trött jag är. Först kom hovslagaren, sen jobbade jag, sen åkte jag o kikade in Malles hem o sedan dansade jag. Sista dansen idag tyvärr. Synd för det är sååå underbart kul! Men det skulle antagligen bli nästa år också. Och alla verkade vela fortsätta så att det kommer nog bli samma härliga gäng igen!

Måste bara berätta (mest roligt för Matilda kanske) att vår gamla gympalärare Gunnel var in och handlade idag. Var roligt att se henne!

Imorgon mellan 9-15 kommer vår ström vara avstäng så jag måste gå upp i ottan för att kunna duscha o sådant. Eller så åker jag hem till P och gör det... vet inte än. Trist för han jobbar imorgon nämligen. Ska fresten försöka ta lite bilder på hans fina nya rum o lägga upp.

ar lite ont i huvudet så det får nog bli sängen nu. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback