Snart, äntligen julmys!

Idag har jag varit oerhört trött på jobbet. Hoppas på att jag är piggare imorgon. Efter jobbet åkte jag till Maxi och köpte "lördagsmat". Dvs chips och dipp. Mumma!

image816Igår så bokade jag och Patrik biljetterna till Julkonserten i Stockholm den 15e. The Real Group ska vara gästartister på musikklassernas luciaframträdande. När jag gick i musikklass tyckte jag att det var en underbar stämmning när vi var runt 200 som gick lucia tåg men i Stockholm är de runt 1000. Ballt! Ska bli superkul att se! Älskar julkonserter, sådan härlig stämmning. Så den 15e sitter vi i Globen och jag kan lova att jag kommer ha stora tårar i ögonen och längta tillbaka till våra luciaframträdanden.

Imorgon är det iallfall första advent. Mamma har hängt upp lite julgrejer men inte mycket. Eftersom jag fyller så nära jul så har vi alltidhaft jul efter min dag. Dvs att den inte bli så lång som jag nu kanske önskar att den ska vara. Men jag får väl pynta övervåningen mer nu! Men det ska bli super duper mysigt att tända alla ljusstakar imorgon. Vi gör det aldrig innan den 1e advent. Så imorgon får man äntligen käka frulle framför ljus som det är mossa runt.

Det börjar närma sig mitt projekt. När jag är ensam hemma någon dag så måste jag göra lite förberedelser.

Jag och Patrik firar 4 ÅR på måndag. Den 3/12 är vårt datum. Ska man köpa något? Isåfall, vad? För hur mycket pengar? Vad vill han ha? Förväntar han sig något? Har han köpt något till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback