Stockholm dag1

Imorse ringde klockan alldeles för tidigt. Kl 6.45. Jag skulle upp och duscha innan vi skulle ta bussen till storstaden. Låg kvar i sängen länge eftersom jag inte alls var sugen på att kliva in i en kall dusch. Mamma körde oss till bussen. Försökte sova men sov nog max en halvtimme. Där emot sov Patrik. Strax efter att vi stannat i Örebro ropar Patrik: Oj! Haha, har "pratade" i sömnen fast han ropade det rakt ut. Han roade iallfall resenärena på bussen. Det var väldigt lite folk iallfall då det var jätte skönt så vi fick de bästa platserna. Idag var vi på Luciakonserten i Globen. Den var inte riktigt så bra som jag hade hoppats på men The Realgroup var super duper jätte bra. Gapade nästan när de sjöng för de är så duktiga! Har lite bilder från evenemanget men det får jag lägga upp när jag kommer hem. Har nu precis kommit hem från att ha käkat på restaurang Dolce Vita. Firade min födelsedag i förskott med god mat. Alla blev proppmätta. Har bokat tåg hem också. Det går vid 7 tiden så jag får sova på tåget för att orka upp på måndag. Imorgon ska vi till Jam, en musikaffär är i Stockholm. Var på 4Sound idag också men det var tyvärr inte så stort som vi hade förväntat oss. Men julhandel ska vi hinna med imorgon. Ska se om jag kanske kan hitta något åt kussen Sanna och hellst något till Patrik också. Och Daniel o Helena o... listan kan bli lång. Det är visst endel kvar att köpa till. Nu ska vi proppa i oss godis innan vi ska bädda upp bäddsoffan och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback