Stress

Shit jag bara jobbar och jobbar o stressar just nu. Måste nog börja ta det lite lungt på jobbet. Jag behöver inte springa fram och tillbaka utan jag kan ta det lugnare men det är svårt. Gör mina åtta dagar i rad nu. Imorgon ska jag vara med på VPFen. Det var ett tag sen så att börja kl 6 kommer bli en pina. Ska nog åka in till stan en snabbis innan jag börjar kl 12. Srang igenom Ikea på en kvart igår innan jobbet. Julhandlade det nästan sista där. Har massa paket kvar men det är sådant jag mpste köpa i stan. Ska ju till Stockholm under helgen så då ska vi julhandla endel hoppas jag på. Hoppas jag hittar jeans där också. Annars köper jag ett par efter jul. Får iaf inte jobba längre än till sju idag eftersom jag måste ha 11 timmars vila, så så sen blir jag iaf inte idag, skönt det! Nu ska jag göra mig iordning. Ska nog greja med projektet ikväll också. Om jag gör det så kommer det upp bilder på resultatet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback