Walking in Karlstad

Dagen började som på de gamla goda tiderna (?) med ett stearinljus tänt, läste tidningen och käkade vörtbröd med russin. Nej, jag föredrar heller tv framför ett stearinljus och tidningen men brödet var det inget fel på. Älskar russin! Sedan åkte jag in till P och duschade och gjorde mig klar. Bloggade ju lite då också. Sedan åkte jag in till stan o träffade Cammi. Kikade på 20-års present till Agni. Svårt att köpa till henne! Men vi fick tag på en present som jag tror kommer passa henne väldigt bra. Det väntar o ser på lördag. Fick idag äntligen tag på den efterlängtade tröjan som jag skrev om för några dagar sedan. Den gråa med silverprickar! Köpte även ett par jättefina örhängen från någon ny butik i stan. Lägger ut bilder sen! Nu är jag hemma och skulle laga mig lite mat. Jag hatar att laga mat så jag kokade två ägg och la dem på två mackor istället. Får bli nån mer mat sen ikväll. Ska nämligen in till stan igen sen. Det är extra öppet ikväll på Intersport. Och då får man lite rabatt. Ska passa på att köpa ett par riktigt bra skor som jag kan ha på jobbet. De är dyra men jag hoppas att det är värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback