Filmmys med Agni och Matilda

I söndags var Agni och Matilda här. Det var länge sedan som vi träffades så jag saknade dem väldigt mycket. Vi såg på film, Silent hill.. ännu en "töntig" rysare. Tycker jag har sett många sådanna nu för tiden. Vi förstod inte allt i filmen och absolut inte slutet. Läste sedan på dvdfodralet att det utspelade sig på ett tvspel. Läste sedan på internet detta: "Först och främst är det viktigt att poängtera att ”Silent Hill” kräver en sak av tittaren. Den kräver att man har spelat spelen den baseras på, och som en bonus kanske till och med gillar dem. Först då kan man luta sig tillbaka och till fullo njuta av denna filmatisering." Inte konsigt att vi inte förstod så mycket. Men vi hade det kul andå. Kände oss duktiga som inte åt godis till filmen. Innan jag körde tillbaka dem till stan kollade vi på gamla bilder på mig och Matilda på datorn. O my god.. vilka kort. Mer än så vågar jag inte säga.

Har fått julklapp och födelsedags pressent av Matilda också :) Hade i julklapp önskat mig en nessesär men inte fått någon. Hon visste inte att jag önskat mig det men ändå så fick jag en. En jättefin svart ganska stor och glansig. I låg en silverglittrig ögonskugga, glittrig body lotion och ett hårspänne :) Sedan fick jag även en jättefin fotoram som passar så bra till mitt rum med en bild på mig, Matilda och Agni på studenten och sen en bild på mig, Matilda och Elisabet, som vi umgicks väldgit mycket med under gymnasiet. Så tacksam för dessa perfekta presenter! Nu är det bara jag som ska hitta 19års present till henne.. Men jag har iallfall två veckor på mig.. nästan!

Herromdagen när jag var hemma hade jag inget att göra. Vad gör man då? Jo jag började sminka mig på olika sätt och översrivet. Grön och sen blå ögonskugga, slutade med att jag testade att göra som en fjärlisvinge på höger kind, var rätt kul o testa. Tog kort på mig själv för att dokumentera min fina sminkning.

Jag upponer
jag med grön ögonskugga

Kommentarer
Postat av: Liv

Mycket fin sminkning, ser naturligt ut på nåt sätt. Tack för den fina kommentaren i min blogg blev jätteglad :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback