Resa

Igår när jag tittade i tidningen hittade jag en billig resa till Bulgarien om man reste som par, ca 2500:-/person. Vi åkte till Resia för att hämta kataloger och få mer information. Tyvärr så passade datumet inte så jättebra på grund av Patriks student och sen var det ospecificerat så de kan inte garantera att man hamnar vid havet, vilket var väldigt synd. Det var väldigt länge sedan som jag var utomlands. Jag har varit på bland annat Cypern och Kanarieöarna. Alltingen så ska jag nu i sommar till Rhodos med min kusin Sanna, min moster Marie och Lena Jensen (min låssas moster : ) ) eller så blir det nog en sista minuten resa med Patrik, men då kan det bli allt från Bulgarien till Tunisien. Förhoppningsvis blir det två resor för mig i sommar. Om det är någon som har förslag till bra resmål så skriv gärna en kommentar!


Jag på Gran Canaria (tror jag) för väldigt länge sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback