Äntligen lyx som er andra!

Nu kommer alla skratta. Men det gör inget, för jag måste få erkänna. Idag är första dagen i hela mitt liv som jag har bredband. Bor en bit utanför Karlstad så vi har aldrig kunnat få det. Och innan vi flyttade hit visste vi nog inte ens vad det var för något. Har inte så snabbt bredband eftersom det är så dyrt. Kan bara ha Telia här ute i skogen. Men det gör inget för nu slipper man känna sig dum när man är ute på internet för länge eller laddar upp bilder eftersom det tar så lång tid... + att jag kan gå ut på internet när jag vill nu. Kunde det förut också men det var väldigt mycket billigare efter 18.00. För er är detta vardag och ni har säkert haft bredband länge. Tänk på vilken lyx det är igentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback