Arena uteserv. & Patriks kalas.

Igår skrev jag inget. Då hade jag alltså någonting annat att göra.

I fredags jobbade jag till 15,00 sen så på kvällen så hämtade jag upp Matilda hemma hos henne. Vi packade in cykeln i bilen och for ner till stan. En man som körde bil och pratade i mobil samtidigt stannade i rondellen för han trodde det var höger regel som gällde. Sedan höll vi på att krocka lite lätt med samma man. Sedan satte vi oss på Arenas uteserviering. Anna och Camilla kom också. Jag och Anna skulle jobba dagen efter så vi drack alkoholfria drinkar. Jätte fina och stora var dem så en räkte hela kvällen för mig. Köpte efterrätt också eftersom vi var tvugna att äta för att få sitta där. Gott men brownisen var hård. Var mysigt iallfall.

I lördags, igår jobbade jag också morgon som i fredags. Sedan tog jag en snabbis hem och satte på mig kläder och åkte tillbaka in till stan för att fira Patrik. Släktkalas, alltid lika mysigt. Av min familj fick han 4 tallrikar, 4 assietter, 4 djupa tallrikar, 4 kaffekoppar med fat under. Super snygga är dom! Vita med en svart blomma på (bara konturerna) och så lite rött i mitten. Sedan fick han också 4 glas (typ vingals) som mamma målat på med glasfärg. 4 guitarrer på vardera glas (2 glas i rött och 2 i svart). Tror han blev glad för det. Och sedan vid 22 åkte jag hem. Självklart var det strömavbrott så vi tände ljus och kikade i Ellos katalogen. Massvis av fina kläder! Men tillslut kom strömmen tillbaka iaf!! Tur det!

Idag ska jag ta en sväng på stan. Ska köpa lite grejer som jag ska ha med mig till Kreta och så. Någon topp, tröja, shampo, balsam, hudlotion.. med mera. Hoppas jag hittar något som passar. Brukar bara hitta saker när jag inget ska ha eller inte har råd.

Ska fresten klippa mig imorgon.. På aqua.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja tack så mkt :D hade en kanon kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback