Fredag den 13e IGEN

Idag har jag jobbat. Fredag den 13e.. IGEN. Det var ju inte länge sedan. Dagen började med att jag körde till jobbet. På den stora vägen låg en rävunge så vacker så. Mitt i vägen, död. Tyckte så synd om det för den var så vacker. Sedan åkte jag till jobbet och när jag skulle baka bullar så var bullarna varma (eller ja, kalla men tinade), frysen hade lagt av. Bakade bullarna ändå. Sedan öppnade jag butiken. Det kom kylvaror som jag var tvungen att plocka upp i kylen och kryssa av. Sen fick jag slänga in alla bullar och allt annat som var i frysen in i en annan frys så det blev helt proppfullt där. Sen kom det mer varor. Och han sa: 4 är frysvaror. Jag bara ok. Började plocka upp, ja då hade vi fått två packet 5kg pomfrittes och 4 stora fläskköttbitar. Jag bara, ok.. haha. Fick ringa och säga det så de fick hämta det. Sen var Aftonbladet typ 3 h sen. Glömde fresten säga att jag fick en för lite VF och ingen DN (skulle ha 8st). Lite kaotisk dag. Men det gick bra ändå. Men det var inte så kul o ringa chefen (Patriks pappa, men ändå... inte kul kl 7,45 när de har semester) o väcka honom o säga att frysen var trasig...

...Dessa sommarvikarier...

: D

Kommentarer
Postat av: AgNi

de blir perffa de!

2007-07-14 @ 11:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback