Helg mys

Har ni sett den porriga X-zider Jordgubb reklamen? Jag o Agni testade den i fredags när vi satt på Arenas uteservering. Helt ok men kansek inte så mycket mer. Inte så att jag sklle tacka nej men jag skulle kanske inte köpa flera av den. Mysigt var det med Agni iaf!

Var på middag hos P syrra i lördags. De hade typ aldrig lagat mat förut så det var lite roligt. Men maten var jätte god. Färskbiffar med citron och gröna kryddor i, potatis klyftor och tsatziki. Till efterrätt blev det blåbärspaj, gillar inte det så mycket så det blev typ vaniljsås med paj. Men det är gott!! Sedan åkte jag och Putte till Camilla. Hon hade fest. Stannade inte så jätte länge eftersom vi kom så sent och jag skulle jobba dagen efter. Men det blev nog lite för mycket för Matilda. Hoppas du mådde bra dagen efter när du skulle jobba sötis!

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha jaa.. pang bom sa det. och jag mådde piss dagen efter kan jag hälsa ;) mend e va de värt för kul som tusan hade jag iaf! träffas snart!?

Postat av: Matilda

haha jaa.. pang bom sa det. och jag mådde piss dagen efter kan jag hälsa ;) mend e va de värt för kul som tusan hade jag iaf! träffas snart!?

2007-07-03 @ 18:58:59
URL: http://matildawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback