KRETA - imorgon

Kreta

Nu är det antagligen sista gången jag skriver innan jag åker till Kreta. Eller ja, känner jag mig rätt så kommer det nog dyka upp ett till. Har fortfarande inte riktigt bestämt mig om jag bara ska använda bloggen eller bara bilddagboken under resan (om vi får tag på internet). Blir det som känns lättast just då. Bilddagboken.se sök på carlssonemelie ifall ni vill kika och jag väljer den.

Kreta

Började packa redan i förrgår. Var ett ganska bra val för då visste jag precis vad som skulle tvättas och vad som behövde köpas. Har packat lite klänningar, shorts, linnen, typ inga koftor och inga långbrallor. Åker nog där emot i jeans. Vill ju inte frysa på planet. Har ännu ingen resfeber. Jag ska växla pengar imorgon med Sanna och käka lite mat innan vi drar iväg. Sedan blir det champange innan vi kliver på planet. Ska bli så underbart!

Kreta

Jobbade imorse så nu känns det verkligen som att jag ha semester! Vill bli brun, vill bli brun, vill bli brun!!! Har som mål att vara brunare än brorsan när jag kommer hem. Han blir så lätt brun. Får skylla på att han spelar golf i t-shirt!

Kreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback