Mat med Agni

Nu ska vi se här... I söndags var jag på stan. Skulle köpa lite saker. Köpte två koftor. En från Bikbok, typ lila med klädda knappar. Jätte fin! En vit från J Store. Grön randiga trosor. Shampo och balsam flaskor som jag ska ha med till Kreta och en deo. Hade tänkt att köpa en vit t-shirt men hittade typ ingen. Hälsade på Agni på jobbet. Tycker om att hålla folk sällskap på jobbet. Var nog där totalt 1h och 30 min. Vi bestämde oss för att göra något åt hungern så vi åkte och handlade och lagade mat hemma hos Agni. Glömde köpa tre saker så jag åkte ner till Krp för att köpa det. Gick in på Konsum. Där hade de inte krabbfish. Gick över till Ica. Där hade de inte heller krabbfish och inte heller kall sås och absolut inte några cocktailtomater. Bestämde mig för att köpa varmsås istället och räkor. Sedan fick jag gå över till Konsum igen för arr köpa tomaterna. Ett jävla spring. Åkte tillbaka till Agni och lagade allt. Det blev super gott!!! Åt massvis. Min tallrik såg ut att komma från en restaurang. Det fick inte plats med mer mat än vad jag hade öst på. Sedan tog vi oss en promenad till Pressbyrån, för Putte jobbade. Köpte glass och promenerade hem. Sedan blev det lite vattenmelon också. Mysig dag!!!

Lite kläder som jag provade:

Stor tomat:


Saker som jag köpte:



Shampoflaskor som man fyller själv. Väldigt smart! Jordens bästa deo som lukar super gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback