P 20år, gympa

Oj, det känns som det var ett tag sen som jag skrev, men jag tror inte att det var det men ändå. Har sett filmen Step Up som alla har pratat om. Den var bra men tyvärr inte lika bra som jag förväntade mig. Brukar vara så när alla pratar gott om något.

Har köpt flugtäcke till min ponny. Det är silver så han ser ut som en åskledare när han går runt i hagen och har silvertäcke som går upp på halsen + silvernätluva. Så söt så.

Har varit på gympa idag. Var där med Sanna och Therese. (Trodde minsann att Camilla och Matilda skulle synas där också ?!) Sanna hade inte riktigt orken idag, hon tittade mest på och slappade. Men idag har man sådanna dagar också. I slutet så såg vi två daggmaskar. Tror att vi hade luggit på dom tidigare. Äckligt! Sanna hoppade på dem ihop om att de skulle dö. Och sedan plockar hon upp en och kastar på mig. Urk burk. Hatar maskar. Fick maskslem på benet. Haha. Men men vi fick iaf lite motion. Sanna avslöjade även för mig vem som vinner Pussycat Dolls. Dret unge, ville inte höra det. Hoppas hon ljög för mig för jag vill att en annan tjej ska vinna.

Igår fyllde min Patrik 20år. Han jobbade morgon och jag kvällen, sedan var vi hemma hos Sebbe. Som Björn sa: "Det behövs en kvinna i varje hem" (eller något sånt). Killar tänker: Öl och chips. Jag tänkte: + dipp och TÅRTA! Han kunde väl inte vara utan tårta på sin 20år dag när han annars alltid får tårta på sin dag. I vanliga fall brukar hans släkt fira honom samma dag eller någon dag i närheten men nu blev det inte så. Därför fixade jag tårtan utan att han viste om det. Lite snäll är jag allt!

Jag kollade på bilder herromdagen på mig och Patrik. Bilderna var gamla kanske 2-3 år... Ojojoj vad små vi såg ut. Vi har varit tillsammans länge, men det känns fortfarande bra.

LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE
LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE
LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback