Snart Kreta!

På torsdag så drar jag till Kreta!! Äntligen!

Så hur ska jag göra.. Skriva här? På bilddagboken? Eller är det bästa att skaffa en resedagbok? Vad tycker ni?

Förhoppningsvis så kommer jag och Patrik ut på en resa i slutet av Augusti också. Tänkte ta en restresa eller en sista minuten om det finns när det passar oss. Han ska ju jobba i Norge under hösten/vintern så det vore underbart att semestra tillsammans en vecka innan han åker. Kommer sakna honom så!

Imorgon efter jobbet ska jag o Putte på stan och köpa lite saker som jag måste ha med till Kreta + att vi ska gå till resebyråer och höra hur mycket det kommer att kosta på ett ungefär att resa när vi vill..


Ska leva lyx på Kreta, köpa och göra allt jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback