Cykla som en idiot

Cyklade från Stockfallet till Mariebergsskogen igår, till gympan. Cyklade som en idiot för att inte komma allt för sent. Det var super jobbigt. Brukar typ aldrig cykla och när jag väl gjorde det så var jag tvungen att ta i allt vad jag hade. Drack massvis med vatten när jag kom fram så jag fick håll när jag började gympa. Nästa gång (om jag cyklar) får jag nog dra iväg tidigare. Går ju inte på gympa för att ha håll. Kände mig duktig iaf. Helena, Lisa och Sanna var där. Therese min syster hade tänkt att följa med också men hon fick migrän. Cyklade halva vägen hem igen. Patrik plockade upp mig efter halva vägen så åkte vi till Maxi. Å vad het man känner sig i gympa skor, kortbyxor o sportlinne!

image238

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback