Massvis av dagar

Går baklänges:

Söndag: Sola och bada i poolen. Va med Patrik en sväng på eftermiddagen + att Marie och Jensen kom förbi en sväng.

Lördag: Sola och bada. Brände mig lite på armarna men inte så jätte mycket. Blev lite brunare. Känner mig lite brunare nu.



Fredag: Sola och bada. Hade tagit ledigt fredagen för att få 3 dagar ledigt! Gött! Åkte in till Morfar en sväng och följde med honom och handla.

Torsdag: Jobbade. Sen kom Daniel hit en sväng (min bror). Och sedan på kvällen var det sista kvällskursen. Redovisade våra grejer typ, inte å mycker mer. Kul o träffa Patty iaf! Fresen Matilda och Agni. Vi 4 ska grilla hos mig någon dag. Måste passa in någon bra dag också... det är det svåraste.

Onsdag: Cyklade till affären med Patrik och köpte baguett, chiabatta, smör, guldsalami och jouice. Satte och på en gräsplätt och åt vår inhandlade frukost. Åt upp hela paketet med salami. Gott. Eftersom det var Sveriges national dag så cyklade vi ner till stan.Det var allt från parader till sång och massvis med folk. Efter en sväng nere på stan cyklade vi hem igen.


Tisdag: Dagen började och slutade (nästan) på Hammarö. Jag och Mammi åkte itll Jensens blommor och handlade. Det är ju itne bara att handla blommor utan det innefattar också massa tjatter och fika. Vilket sällan sitter fel. Där hade de en så otroligt söt hund som kunde stå på bakbenen, rulla runt, spela död och hoppa på bakbenen om han fick belöning. Så söt! Åkte hem, duschade och gjorde mig iordning för att sedan åka till Pressbyrån och jobba. Gick jättebra. Räknade kassan, frontade, ställde in nya drickor i kylarna, skrev in tidningar, stod i kassan m.m. Efter jobbet tog jag mig en snabbis till Mc Donalds. Tyckte det var så länge sedan. Blev stressig men jag hann precis slänga på mig lite kläder innan Sebbe kom och hämtade mig. Åkte till Hammarö eftersom Patrik skulle ha spelning. Han var super duktig! Jag fick 9 st myggbett på ryggen och massvis på armar och ben. Åkte en hem sväng då vi såg en man som fick kliva ur sin cab och in i polisens baksäte. Sedan körde Nils ned oss till stan och vi satte oss vid teatern en stund. Gick in mot stan och träffade Andrea. Gick in på Scoore baren där Patriks klasskompisar satt. En kille som heter Jonas (som jag aldrig träffat förut) drack lite för mycket så när vi var vid promen så började han spy så jag och en tjej sprang in på stadshotellet för att hämta vatten då alla började glo på oss. Vi sänkte medeloldern ganska mycket. Två austaliensare ville ta kort på oss o självklart ställde vi upp. Jonas blev inge bättre så mvi fick ringa hans föräldrar som fick åka från Kristinehamn för att hämta honom. Han fick ligga i bagageutrymmet för att inte syp ner hela bilen. Alla började dra sig och Nils hämtade oss. Snäll han. Åkte till ett ställe och klättrade upp på tak. Vill ni veta mer.. fråga..Somnade gott iaf när jag kom hem på morgonen...


Nu idag måndag har jag jobbat och vart på stan. Patrik tar studenten på fredag och jag hade inget att ta på mig. Hittade inget på stan men tillslut hittade jag en klänning på Gina. Den är laxrosa typ. Tror att jag ska behålla en. Tycker att den är fin. Andrea tar studenten på torsdag och då har jag tänklt att ta på mig något annat tror jag. Vill inte skriva det här eftersom hon säkert läser... Dea: Ses på torsdag! Pussi

Ikväll ska jag antalglien på gympa. Två tjejer på jobbet skulle på gratisgympan på mariebergsskogen och jag är sugen på att följa med. Det blir nog så. Hoppas Putte kommer hem snart.

Bilder från Bmb i fredags (ellar ja, bara från förpartyt hos Tuss):


BIlder från när jag badade min ponny:


Mammi och Pappi

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej. Kul sommarbilder. Hoppas du tar fler såna under sommaren. Kommer hem imorn. Ska bli skönt med lite sommarlov. Har mitt andra prov idag :( Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback