Shoppi

Idag har jag varit ledig. Patrik jobbade morgon och det var så stressigt så jag fick komma upp och plocka upp varor i en timme, så helt ledig har jag inte varit. Plus att jag har köpt mjölk till butiken.


Sedan åkte jag hem och jag, Mammi och Syrran fick för oss att åka till Edsvalla. Där köpte jag bara en tandborste men sedan åkte vi in till stan eftersom det var rea. Där inhandlade jag tre plagg från Gina. Ett orange linne, en aprikos kjol och en blå jeans klänning.


Ska träffa Agni på fredag. Kanske får bli något nytt plagg då, annars kanske det blir något nytt på lördag. På lördag ska jag äta middag hos Puttes syster och sedan ska jag antagligen till Camilla. Vill så gärna träffa Tillituss så varför inte :)

image239

Har vart på gympa idag också. Fick till och med med mig min syster och hennes kompis. Mina förra jobbarkompisar var dock tyvärr inte där. Men Sanna var med också. Kul att gå på gympa men jag hade ingen ork idag. Kanske berodde på att jag sov en halvtimme innan gympan, det var nog inte bra.


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback