hår hår hår

Nu sitter jag här igen, med färg i håret. Förhoppningsvis fastnar detta i mitt hår och blir en jämn färg.

I huvudstaden på söndagen så köpte jag mig träningsbyxor + ett linne till dansen och en grå topp. Måste också berätta att jag fått en klänning. Min syster praktiserar hos Ida Sjöstedt, en designer i Stockholm. Hon hade en klänning som hon tänkte ge till Therese eller någon av de andra praktikanterna då den var ganska liten. Den var för liten för både min syster och de andra praktikanterna så då sa min undarbara syster: Min lillasyster skulle nog tycka om den. Så jag har en klänning av Ida Sjöstedt. Den kan jag nog få vara ensam om i lilla Karlstad. Svart med spets, knälång, halterneck. Jättefin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback