Melody Club

Melody Club Melody Club Melody Club. Igår var jag, Agni och Matilda på Melody Club på Nöjesfabriken. När jag var på personalfest för Bergvik så sjöng jag karaoke och kom på 3e plats. Som pris fick jag 3 biljetter till Melody Club, så då tog jag med mig mina underbara bästa kompisar. Som förband var det Molonotov Jive (tror jag de heter), ett band från Karlstad. Absolut inte min musiksmak men de gjorde inget. Eftersom Matilda skulle upp och jobba på morgonen så tänkte vi att vi alla tre skulle vara nyktra. Men när vi satt ned och kollade på förbandet så bestämde vi oss för att ta en varsin Tequila ändå. En 6a, men ingen av oss kände något för det. När Melody Club sedan spelade så ångrade jag nästan att jag inte hade druckit mer. Skulle ha varit bra om man vart bedövad i fötterna. Eftersom vi stod väldigt långt fram så var det väldigt många som knödde och trampade oss på fötterna med sina klackar. Vid sådana här tillfällen önskar man att man var längre så man kunde andas lite bättre. Men iallfall, deras framträdande var jättebra. Jag och Matilda har sett dom förut, då de var förband till Kent när de spelade i Löfbergs Lila Arenan för ganska många år sedan? Jag tycker att deras låtar är jättebra så jag hoppade och kände mig glad hela kvällen. När de hade spelat klart så stannade vi nästan tills de stängde. Det var en jätte mysig kväll med tjejerna! ♥



Melody Club2
Bild 1: Agni. Bild 2: Jag och Matilda, japp nu är jag brunett. Bild 3-5: Melody Club!

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu ser ut som en helt annan person. Skit snyggt i brunt hår. Girlpower!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback