Nöjes med tjejerna och Patrik.

Igår var jag på Nöjes och spenderade mina sista gratisbiljetter och lite pengar. Vi tjejer var på förfest på Sommaro och vid 11 tiden åkte vi taxi in till Nöjes... Där träffade jag Patrik och hans kompisar Sebbe och Björn. Kvällen var trevlig och helt ok. Var tyvärr trött hela dagen och kvällen så det förstörde lite. Var roligt att för en gångs skull var ute tillsammans med min pojkvän. Han hänger hellre vid baren, dricker öl och lyssnar å rock. Jag står hellre på dansgolvet med en drink i handen och dansar till partylåtar. Tur att Nöjes finns. Kvällen avslutades på BK då jag bjöd Agni på en Hot Brownie med grädde. Jätte god var den! Bjussade Patrik på en öl också på kvällen, kände mig generös. Här är lite bilder från kvällen, tyvärr hade jag ingen bild då Patricia var med men det var hon iallafall.



Bild 1: Jag. Bild2: Agni (närmast), Jag och Andrea. Bild 3 & 4: Jag och Patrik Bild 5: Andrea och någon + min cosmo.

Innan Nöjes så var jag på kalas hos Patriks kusien. Var väldigt mysigt. Vi sjöng kareoki och käkade mat. Tyvärr hann vi inte äta efterätten. Dom var så söta så de slängde ihop en kladdkakedeg så vi kunde ta med hem men den hann tyvärr inte heller bli klar innan vi behövde åka.

Och innan kalaset så var jag och betalade en del av resan till Kreta, nu känns det verkligen att man ska åka. Och efter det så gick jag, min syster, min kusin, mamma, moster och Jensen (låssas moster ;) ) och fikade i MittiCity. Jätte gott fika, men seriöst.. personalen... min syster gick på toa. Var borta max 7 minuter. På de minutrarna kom det fram tre stycken olika personer från personalen som ville plocka bort hennes mat. Fast det på stolen hänge både jacka och väska. Kanske vore bra om de samarbetade... En av männen som kom fram försökte till och med dra isär borden som vi dragit ihop eftersom vi annars inte fick plats + att han försökta ta min bricka när jag satt och hade en kakbit och jouice kvar. Absolut dålig service. Om det ens ska kallas service.

Kommentarer
Postat av: Mattis

Men! varför skriver du aldirg nått fisen. här är man inne å kikar varje dag men aldirg händer det nått ;D

2007-03-30 @ 11:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback