Tacokväll

I onsdags så var jag på tjejkväll hos en som heter Jenny. Jag + tjejerna i Innovation- och designingenjörsklassen hade tacokväll. (Jag går en kurs tillsammans med dom). Vi var o handlade och gjorde i ordning allt och käkade. Det var en mysig kväll, vi satt mest och tjötade skolan, livet , framtiden och om karlstad : )

Idag har jag köpt en passare och ett häfte om skisstekniker, så nu ska jag börja göra en inlämningsuppgift som ska vara klar om knappt 2 veckor och jag har inte börjat. Ska rita klot, cylindrar och kuber. Med skugger och allt ska vara rätt (perfekt). Låter kanske enkelt men det är de inte.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack! Vad gullig du är.
Jag försöker göra det bästa av situationen, men det är svårt nu för jag har nog inte riktigt fattat vad som hänt än...
Har du något tips på något roligt man kan göra? Finns inget som känns så jätte skoj nu direkt.
Tack för att du bryr dig!
//Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback