Automat, ja tack!

Igår avslutade jag o Malin dagen med chips och dipp framför Talang. Innan det gick satt vi nere hos grannen och drack festis och åt choklad och gick en promenad med Figge och Pluto (shettisen och islandshästen).

Idag har jag än så länge inte gjort särskillt mycket. Vaknade vid 9 (läge för att vara mig), har svårt att sova länge när jag i vanliga fall går upp 5 för att komma till jobbet. Har flyttat grannens hästar du Figge hade smitit igen. Hämtade mamma vid bussen. Körde automat. Har gjort det en gång innan men det var väldigt länge sedan. Gcik bra hela vägen till jag skulle svänga ut på 63:an då jag försökte växla. Men detä r så underbart att köra automat!

Pappa sa imorse att han hade köpt en Toyota corolla -89 och att vi kanske kunde byta ut min bil. Jag har en Nissan Micra -87. Den är så fin och jag är kär iden. Men Toyotan är 5 dörrars och min är 3 dörrars, T är det centrallås på och det är det inte på min N. T är mörkgråmetallic, N är röd! Hoppas på att han tar hem den idag så jag får provköra den. Är bortskämd när det gäller bilar så det gäller att den faller i min smak. Men det kanske i och för sig vore bra att få en lite säkrare bil. Lägger upp kort senare. Har ju inte sett T än.

Turbo och jag. Piff (en av våra 4 katter) sover under grillen.

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe jaha, ja ja kanske var lite otydlig :P men jag funderar på att kanske skaffa en jag med. en liten nånstans :) (om jag vågar :P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback