Stress, jo.

Jag känner att jag inte har så mycket ledig tid. Jobbar och göra massa andra saker hela tiden. Min vecka har och kommer se ut så här:
Måndag: Jobba, Hjälpa Patrik med lite skolarbeten, Dansa (sista gången för moderndans).
Tisdag: Jobba, Göra en kurs på internet (Pressbyrån), Hjälpa Patrik att plugga, Äntligen fick jag se Ugly Betty och Desperate Housewives. Missade de programmen förra veckan, både vanliga och reprisen.. Tyckte att jag var värd en Kittekatt eftersom jag hjälpt Patrik så den bara råkade trilla in i munnen på mig fast det var tisdag. Kännde mig lite dum mot mig själv efteråt. Ska ju bara äta sådant när det är Helg (Fredag e.m., lördag, söndag)
Onsdag: Jobba på Pressbyrån, Göra en Presbyrån kurs, Äta glass med Patrik, Plugga med Patrik, Dansa (näst sista gången för jazzdansen), Sen var det äntlgen säsongsstart för Project Runaway och sedan Pussycat Dolls. Så bra program!
Torsdag: Äntligen ledig! Har myst med hästarna och till och med kikat till mina "rabatter" som jag planterade för några veckor sedan. Det hade kommit upp lite grannar, men inte så mycket som jag hade hoppatss på. Kanske kommer mer sen. Städade lite i vardagsrummet och i mitt rum, bra gjort! Nu är jag hemma hos Patrik (ensam) och har gjort ännu en Pressbyrån kurs och nu sitter jag här o bloggar. Ska snart hemta Mammsen i stan så ska vi handla lite. Sen ikväll ska jag på kvällskur. Kroki igen, ska bli kul!
Fredag, lördag och söndag: JOBBA : /
Måndag: Jobba på Pressbyrån
Tisdag: Jobba dubbla pass om man kan kalla det så. Först 5,00- 10,30 och sedan 19,00 - vi är klara... Undra om vi kommer orka jobba onsdag morgon.
Torsdag: Jobba på pressbyrån 12- 22 ? Ska inventera på kvällen så det kommer bli sent och en väldigt lång dag för mig.
Sedan vet jag inte så mycket mer om nästa vecka. Bara att jag är ledig under helgen!

En sak som jag inte kan förstå är att det är så svårta för mig och Matilda att träffas. Hur kan man alltid lyckas jobba när den andra är ledig och tvärt om. Men nu slutar ju min danser och kvällskursen, så nu kanske det kan bli lite lättare, äntligen!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Måndag baby?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback