157

Idag har vi spenderat dagen i Gällstad. Vi åkte till Lager 157 och shoppade! Vi var där ganska länge och det var mycket mer folk än förra gången vi var där. Det var ju helg nu... Jag köpte en lila t-shirt (JL), svart munkjtröja och två par snygga långkallonger som det också var något märke på. Mamma o Therese shoppade också. Sedan såg vi att det fanns ett till hus med massa märkeskläder. Gick dit och det var verkligen stort med massa fina kläder! Jag köpte en grå tröja som jag ska dansa i. Kommer ju se svettfläckar men men. Den är ju stor så det syns ju inte lika väl som om den skulle vara tight. Swea t-shirt var det. Kom på att jag har köpt två linnen för Gina under helgen också. Vill inte veta hur många gånger jag måste gå fram och tillbaka från bilen för att få in alla saker till mitt rum när vi kommer hem. Blir nog x antal gånger. Har ju shoppat en hel del... Vi åker nog vid 11-12 tiden imorgon. Är mysigt här nere! Ikväll blir det myskväll. Har redan börjat äta förrätt och snart kommer varmrätten. Till kvällen blir det chips och dippar (och morötter). Gillar inte att dippa morötter, men gurka är bättre. Någon som vet vad mer myttigt man kan dippa? På förfesten igår dippade vi blomkol så det har vi köpt till idag också. T gillade det men inte jag så klart. Får se vad mamma tycker sen.

Till veckan blir det inget godis eller sött för mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback