Att tänka på i vinter!!!

Är det fortfarande bara jag som ser hur fin min blogg är? Pratade med Syrran igår och skulle skryta om vad fin jag gjort bloggen men när hon klickade in på min blogg så var den grön som förut... men den var ny o fin på min dator.. konsigt, någon som vet varför? Eller hur ser den ut för er nu? Vilka färger innehåller bakgrunden?

Helena skickade en söt sak till mig på Facebook, klistrar in bilden här bara för det:
image728

Så eftersom jag redan är förkyld så kanske jag hamnar i fängelse : P Hur gör man på facebook när man vill skicka tillbaka sånna här saker på Funwall o sånt? Är inte särskillt insatt i Facebook ännu...

Kommentarer
Postat av: Mia

bakgrunden är typ blommig i gult och rosa och sen är det bilder på dig där uppe...

kanske beror på vad man har för läsare i datorn?
hehe, jag vet inte.
är inte speciellt insatt i sådana här saker ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback