Dansa, Borås.

Nu sitter jag nere i Borås och skriver.

Igår efter jobbet så åkte jag o hömtade Malle så stack vi och dansade! Var jättekul, vi känner oss inte som de sämsta iallfall och det är bra! Försökte oss på waves-rörelser men det var vi dock inte så duktiga på, det var jätte svårt. Gjorde massvis med armövningar som var jättejobbiga så imorgon har jag nog träningsvärk. Gjorde jättekonstiga armhävningar också som var skitjobbiga. Hon körde hårt med oss. Efter dansen såg jag slutet på Top Model Stockholm.

Imorse gick jag upp 4,30. Mmm vad roligt det är att gå upp så tidigt. Jag började packa bilen och när jag var klar satte jag mig i och väntade på Mamma. Hon började packa in i bilen och sen stängde hon bagageluckan och ropar: "Emelie, vi har packat i fel bil." Jävla dret, vi hade packat allt i fel bil men det var bara att packa över till den rätta bilen. Det var kolsvart ute klockan 5,30, finns ju inga gatulampor hos oss. Men men vi kom iväg när vi skulle iallfall. Mammi körde till Mariestad och där stannade vi för att käka lite. Eftersom det är kanelbullensdag så åt vi själklart kanelbulle! Sedan körde jag ned till Borås. Stannade i början av Borås för att köpa blommor till Therese och Josefin. Sedan åkte vi till T & J:s lägenhet och bytte om och hämtade Jon. Sen bar det iväg till Åhaga där modevisningen var. Vi stod mitt framför catwalken vilket var helt perfekt. Såg allt hur bra som hellst! Men. Min kamera har världens sämsta batteri så att även om den var fullladad när vi kom dit så fick jag kanske 7 bilder. Och inte så bra heller. Den vägrade ta när jag ville. Synd, synd! För det var så otroligt fina bilder! Ska sno lite bilder ifrån Josefin så jag kan lägag upp här för jag var otroligt stolt över Syrran o Josse + alla andra som jag inte ens känner. Men mest stolt över Therese så klart! Therese kläder hamnade i boråstidningen både på internet och i papper och så även Josefins. Det var totalt 4 bilder. En var Josefins och två var Therese! Stolt! Efter visningen så åkte jag, mamma och Jon till Lilla krogen och käkade. Sen var det Knallen som gällde med Mammi och Therese. Var otroligt trött i benen så jag orkade inte vara där så länge. Handlade två linnen och en tjocktröja. Sedan åkte vi hem till lägenheten. Jon hade bakat kanelbullar tills vi kom hem, mumma! De såg helt perfekta ut fast det inte var nå pälsocker på den. Bakingridienser är inte riktigt T grej. Men det gick ju bra ändå. Sedan efter att ha slappat lite så åkte vi till HMs fyndbutik. Där köpte jag ett underklädeslinne och ett halsband. Och nu sitter jag här och skriver. Försöker ladda på Patriks mobil över internet men det vägrar att fungera idag. Jobbigt. Ska ta mig ett bad snart, ska bli skönt. Har ju inget badkar hemma. T & J ska på en ståuppkomiker för att fira deras förlovnings ett årsdag (lite i efterskott). Så jag o mammi för hitta på något själva.

Imorgon blir det Ullared: Ullevi och Netonnet ska vi till minsann!!! På lördag blir det nog Lager 157. Matilda kanske skulle hänga med dit också. Får se hur det blir, vore mys!

Ne, jag hoppar i plurret redan nu! Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback