Gkås-Netonnet-mera!

Igår var vi till Ullared. Handlade ganska mycket men jag kommer knappt ihåg vad just nu. Patrik frågade mig igår kväll och då kom jag på två saker.. haha. Men jag ska se om det går bättre nu. Svart fotoalbum, liten julklapp till P, Brun stickad kofta med "kastanjeknappar", grå polotröja, svart stickad lång tröja, 2 filmer: Pretty women noch dirty dancing och sen kommer jag inte ihåg mer. Köpte mig ett par svarta skor som jag ska ha på jobbet också, fast i en butik utanför. Hade testat alla svarta skor i hela butiken och ingen satt bra inte ens de dyraste. Men så när jag var på väg till utgången vid kassorna så låg det några skor i ett ställ, jag testade dem och de satt jätte bra. Så kollade jag priset så var de de billigaste i hela affären och de passade mina fötter! 129:- Inte dåligt! Dom är ju inte överdrivet snygga men det ser ut som jobbskor och det är ju det jag ska ha dom till. Köpte ett "ansikte" att ha på väggen i sovrummet också. På Netonnet köpte jag ett kamerabatteri, äntligen! Det hade jag behövt innan visningen men men, nu harj ag ett sprillans nytt iallfall! Med vagnen full med kassar var det super jobbigt att dra upp den för den ganska branta backen.

Under de andra dagarna här har jag köpt: ett sött rosa nattlinne, grå stor tjocktröja, halsband, godis. och sen vet jag inte mer. Har dåligt minne på morgonen verkar det som... Men shit vad sött jag har ätit torsdag tills nu. Inte bra alls men det blir det ändring å när jag kommer hem. Har ätit massa bullar, mazarin, chokladboll, kitkat, gott och blandat..... listan kan bli lång.

Var ute en sväng igår. Vi var på förfest hos en tjej som hette Jessica där det blev mest tjejer under kvällens gång. Skulle dra till Miss Li sen men jag och syrran var såå trötta efter dagen i Ullared så vi följde med till utanför men inte längre. Vi orkade helt enkelt inte. Hon kanske kommer till Karlstad nån gång. Får väl gå på henne då. Synd men det blev så. Hade inte planerat att gå ut när jag packade i torsdags morse så jag fick plocka ihop inte kläder från min resväska och smycken och smink från T. Blev ganska bra ändå.

Nu håller Therese och Mamma attt plockar i lägenheten, T sätter upp nya gardiner som hon köpte igår. Svarta, fint!

Bilder kommer senare.

Kommentarer
Postat av: matilda

åh nej. gick du inte på miss li! jag blev avundsjuk när ja hörde att du skulle se henne. men igår fick jag veta att hon spelar här i gbg den 17e så då får jag se henne ändå :D hihi. vart en rba helg hör jag! ringer nån dag. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback