Go Malle!

Måste bara säga GRATTIS TILL MALIN som klarade teoriprovet idag! Grattis Gumman! Jag kände på mig att det var idag så jag skickade ett lycka till sms på morgonen och så ringde hon vid 11-tiden och sa att hon klarat det. Ibland ska man följa magkänslan!


Har inte gjort så mycket idag. Mest suttit vid datorn.. Vilket liv va? Men jag har kollat på olika utbildningar som finns i Svea. Vill ju gå Arkitektur (300p) på Chalmers för den utbildningen vekar vara helt anpassad efter mitt intresse. Men... I genomsnitt så måste man ha 19,8 P (20,0=max) från gymnasiet eller 1,80 P (2,0=max) från högskoleprovet. Så det är tyvärr helt kört.. Men jag hittade en utbildning som var på Göteborgs Universitet. Konstnärligt kandidatprogram i deign (180ky-p). Kanske skulle vara något. Kikade även lie grannar på:
*Produktutveckling med möbeldesign 80ky-p Nässjö
*Forografutbildning (80ky-p) Göteborg
*Förpackningsdesign (80ky-p) Sunne/Nacka
*Arkitektur, visualisering och kommunikation (180ky-p) Malmö

Har ju inte bestämt mig om jag ska börja läsa nästa höst men jag kan ju alltid kolla upp utbildningar ifall att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback