Gol på facebook

Så, nu har jag laggt upp bilderna från Gol på facebook, kanske lättare för er som vill kika på dem att göra det genom facebook än bilddagboken. Inte vet jag men nu är de på båda ställena iaf!

Jag känner mig krasslig idag, men som tur var så ringde de från jobbet så jag fick vara ledig imorgon och ta igen mig. Dom är så söta och omtänksamma! Var yr när jag gick och la mig igår och vaknade lika dan. Nu under dagen har jag var snorig, ont i halsen, yr och verligen ingen kraft. Åt en chokladboll som tröst och den fick mig lite piggare och även ett telefonsamtal med syrran gjorde mig på bättre o piggare humör!

Å vad jag vill ut o åka igen, har ju var i 4 länder + Svea i år men jag vill åka runt mer. Bara att vara i grannlandet var helt underbart, annan natur o så är ju underbart!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ring mig mer ofta hörru! Nån jävel hade köpt lampan. Fy satan vad putt jag blev. Damn it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback