Har svårt att somna

Trodde jag skulle få en helveteshelg på jobbet.. eller iallafall dag..

Igår jobbade jag 15-20,30. Skulle ha någon bakom mig eftersom jag inte stått själv i kassan förut.. Men eftersom det var så mycket folk så fick jag ingen bakom mig, jag fick klara mig själv. Men det gick bra. Jag hade Erik i kassan bredvid så jag kunde fråga honom om det var något. När jag skulle sluta så frågade jag: Hur skulle jag jobba imorgon nu då? Då svara hon 12-20 Jag bara va? För då jag skulle jobba 6-10 o 12-20 ? Hm men jag jobbade på morgonen idag och kom tillbaka klockan 12. Men då sa hon: Oj, finns det två Emelie? Du skulle visst inte jobba idag, så du kan gå hem om du vill. Men det ville jag inte när jag ändå pallat mig dit. Så jag fick ett pass till 15 men blev kvar till 15,40... Så några timmar blev det iaf. Men när jag hade förvänat mig att jobba så länge så ville jag ju det också. Var ju inställd på att bli dödstrött o få massa pengar... Men men, imorgon blir det bara VPF och måndag o tisdag kassa. Sen vet jag inte så mycket mer. Kassa nästa helg också iaf. Typ hela dagarna..

Har aldrig haft svårt att somna förut. Men nu några nätter kan jag inte somna fast jag är trött. Skulle försöka sova middag idag mellan mina pass. Förut kunde jag somna hur lätt som hellst, bara jag stängde ögonen så sov jag. Men inte nu, kan knappt somna. ar extremt lång tid iaf. Men är inge tröttare eller piggare när jag vaknar på morgonen. Det är som att tiden har stått still under natten. Konstig och jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback