He is in my heart!

Pratade ganska nyligen med Patrik. Han sa att han längtade efter mig och sånt så han fick mig att börja gråta. Saknar honom med! Skulle så gärna vilja slänga mig på tåget upp till Gol. Det hade fungerat om jag inte hade fått jobbet på IKEA. Nu vill jag inte direkt tacka nej till jobb. De ringde igår och frågade om jag kunde jobba idag. Men de verkade förstå att man inte kunde dagen efter. Jag sa ju att jag var i Borås också så...

Önskar han var hemma med mig nu! Förhoppningsvis ringer IKEA och ber mig jobba under veckan eller till helgen. Hellst så mycket som möjligt så klart och i så fall borde jag ju kunna åka till Gol näst-nästa helg. Vore mys att vara där och se hur det är.

Emelie<3Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback