Jobbjobb och mer

Två dagar på ikea och jag är slutkörd. Har haft kassakurs i två dagar och det har varit precis som att sätta sig i en liten, pytteliten skolsal med för många människor i den lilla salen och lyssna, anteckna, förstå och fråga. Var otroligt jobbigt. Var typ ingen luft i lilla rummet och jag fick ont i rumpan av de hårda stolarna. Hade aldrig kunnat ana att det var så mycket att lära sig. Tyckte från början att två dagar lät otroligt långt för att lära sig hur kassan fungerade, men det var otroligt mycket mer än så. På ikea kan man betala: kontant, med kort, med 7 olika valutor (till och med olika valutor i ett och samma köp), rekvisiton, ikea hemma, ikea work, pressentkort, kampanjekort, tillgodokort, värdekupong, check och mer som jag inte kommer på just nu. Har inte stått i kassan själva idag utan stått bakom de som redn kan och kollat på. Lär sig ganska bra så.

Är super trött just nu. Har ätit två mackor med chokladklet på bara för att få i mig socker, för att bli piggare. Måste ätat något mer ordentligt innan dansen. Jag o Malle ska ju iväg och dansa idag igen. Vet inte hur jag ska orka det. Men hade jag valt att inte dansa så hade jag o Mammi åkt till Borås ikväll, men vi tar det imorgon bitti istället så jag kan dansa o sova lite. Syrran har clothes on the runway imorgon vid 11 tror jag att det var. Så det gäller att vara framme i god tid! Vill absolut inte missa det! Här är hennes två amazing garments! Jag bara älskar den stora tröjan med silver luva och nu ska jag få se den live, coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback