KMS califonia

Jag har gjort ganska mycket idag även fast klockan inte är så mycket...

Började med att när jag kom till jobbet så fick jag vara på Möbler själv. I helgen var vi två stycken och det är ända gångerna jag vart där. Men idag fick jag vara själv, det gick bra men det var otroligt mycket att göra. När jag säger möbler så menar jag:  Kök, Vardagsrum, Sovrum, Barn, Bad & Family. Så jag hade att göra hela tiden. Fick hjälp av en tjej i slutet så hon tog kök. Schyst! Sedan åkte jag och tankade på Bergvik. Åkte till Pappas jobb för att hämta lite saker till honom eftersom han är hemma och är sjuk. Fick åka tillbaka till Bergvik eftersom jag glömde att jag skulle in på Apoteket. Ska ta spruta i armen på onsdag så jag måste hämta ut sprutan. Sista Hepatit A&B sprutan! Sedan åkte jag till stan, till biblioteket och lämnade tillbaka Kortkjol och lånade en annan bok. Gick till banken för att börja pensionsspara. Jag trodde jag bara skulle säga: så här mycket vill jag pensionsspara i månaden, men riktigt så gick det inte till. Hon ställde massa frågor som jag knappt förstod. Det tog ganska lång tid men nu har jag iallafall börjat gjort det. Det var en liten Agni som dök upp i huvudet oh påminde mig i morse att det kanske var dags. Gick till Honey Cut för att köpa hårinpackning. Fick hjälp av Linn så klart, hon känner fortfarande igen mig och hon frågar alltid om min syster. Hon är otroligt söt! Köpte en hårinpackning som hon var såå glad över. Den var helt ny, kom in under förra veckan eller något sådant. Märket är inte nytt men själva produkten. Hon sa att den börjar verka efter några gånger men det syns redan från första gången. Den ska nämligen vara lite skimmrig så håret ska se friskt och levande ut. Men det skulle inte bli flygigare. Så nu ska jag ta och använd den om någon dag. Så får vi se vad jag tycker. Men hon verkade tycka att den var suverän. Hade ju annars tänkt köpa Lanza som jag har nu. Sedan började jag åka hem men vände på vägen eftersom jag kom på att Jon lämnat sen cd-skiva till min på Pb så jag åkte dit, hämtade den och lånade en film. Sen åkte jag hem. När jag kom hem så stod hästarna i samma hage. Antagligen så hade Turbo fått bort den översta tråden och den översta brädan, tagit sats och hoppat över den understa tråden och den understa bräda, för de såg helt orörda ut. Men det var inget problem att  få isär dem. Vi vill inte ha dem ihop nu eftersom Misty blev dålig sist då hon rörde sig mer än vad hon orkade.

Här är hårinpackningen iallafall! Jag hoppas den är bra och ger resultat för den var inte billig!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Var de bra med Linn? Vad frågade hon om mig? Hoppas hon har kollat in grejerna hos Anna. Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback