Körigt igår

Känns som dagarna har sprungit iväg. Har jobbat 8 dagar i rad nu. Har varit ganska svårt att komma upp ur sängen på mornarna. 4,45 ringer klockan och då måste jag gå upp. Igår var en flängig dag:

Började med att jag jobbade på IKEA 600-10,00 sedan åkte jag hem, käkade och sov typ 45min. Åkte till vårdcentralen för att få min sista spruta kl 13,00. Sedan direkt upp till krp eftersom jag skulle jobba på Pressbyrån 13,30-17,30. Efter Pb så åkte jag en sväng ned till stan för att köpa sista saken till Sanna, hennes födelsedag igår!! Åkte till Sanna, åt lite sallad och alldeles för mycket glass med kolasås och hallon. Mums. Åkte därifrån vid halv åtta eftersom dansen började 20,00. När vi hade dansat ca en halv timme så gick brandlarmet. Det vara bara att utrymma och avsluta dansen. Det tog jättelång tid innan brandkåren kom men jag orkade inte vänta på att höra svaret, men det verkade som någon hade tryckt på knappen för brandlarmet, smart iså fall... not. Kom iaf hem lite tidigare än väntat vilket var ganska bra för min del. Var fotboll på tvn igår då de var ingen Top Model heller, så jag somnade vid nästan dirket jag kom hem.

Idag jobbade jag 6,00-10,00 igen. Men nu när jag ledig fredag, lördag och söndag. Då ska jag åka till Norge, till Gol där Patrik jobbar nu. Det är jag o hans familj som ska åka dit o kika hur han bor. Men vi kommer sitta 5 pers i en bil i typ 7 timmar. Kommer bli såå trånkt o jobbigt. Undra hur vi löser det. Jag kör nog gärna en timme för att få lite utrymme, men jag kanske är trött förståss, men det går ju inte att sova om man sitter i mitten.. men men vi får se hur det blir.

Ikväll ska jag på hockey med Sanna! Ska bli kul. Var på hockey en gång förra året, då kollade jag mest på hejarklacken, får se om det blir samma ikväll. De är äldigt roliga att kolla på, förstår inte hur de orkar hålla igång.

Känns som att jag inte bloggat på evigheter, men det hade jag visst.

Kommentarer
Postat av: Malle

Hej gumman! Neisti hade varit där sen starten typ sa hon. Nupur fanns inte kvar, min häst var 11 år :)

2007-10-22 @ 16:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback