Pannkaksprickar

Höll på att inte komma upp imorse. Drömde att jag skulle bada yacuzzi, så jag ville inte vakna. Jobbade 6-10 och sedan när jag kom hem var jag super trött så jag gick och la mig. Sanna ringde och väckte mig. Hon ska komma hit en sväng sen med Marie och Lena. Ska käka lite middag och sen kanske det blir lite bilkörning för Sanna, vem vet. Det gick ju bra sist, fast det var ju ett tag sen. Vi ska på prommenad iallfall, det har jag ju nästan lovat. Efter telefonsamtalet ställde jag mig och gjorde pannkakssmet. Gjorde det receptet som stod på äggkartongen. Var inte så bra.. iv anliga fall (när jag bara tillsätter vatten i pannkakaspullvret) så kan jag ha högsta värmen och dom blir bra. Nu var jag tvungen att steka på mellanvärme för att dom ens skulle hålla ihop och få jämn färg. Men det blev gott ändå eftersom jag åt glass till. Mums! Lite bär till hade kanske inte heller vart fel..



Kommentarer
Postat av: Maddiie : )

Oh vad gott det såg ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback