Silverskor!

image732Idag var jag o jobbade 6-10.. som vanlig kan jag nästan säga nu. Var skönt att sova en extra timma inatt iallfall! Jag fick stanna kvar efter 10 om jag ville men eftersom jag känner mig sämre idag mot igår så stannade jag bara till halv elva. Åkte hem o då säger mamma att hon ska till Ikea. Så jag följde med och handlade där och sedan lite på Obs, Skopunkten och Rusta. Bytte de svarta stövlarna till ett par silverskor.. När ska jag ha dem? När jag går ut kanske.. när det nu blir. Är typ aldrig ute nu. Jobbar ju varje helg. Men men jag får väl ändra på det framöver. Här är skorna ialla fall!

Kommentarer
Postat av: Therese

Diggar skorna! Du kanske ska göra slingor i olika nyanser av brunt eller blont. Kram kram

Postat av: isabell

har likadana skor ;)

2007-10-30 @ 12:21:58
URL: http://flacking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback