Smärta i fötterna!

Igår orkade jag inte blogga. Hade så otroligt ont i rumpan efter att ha åkt bil massvis en helg, eller ja, tors till sön. + att vi har gått så mycket så om jag satt fick jag ont i rumpan och om jag stod och gick fick jag ont i fötterna. Inte lätt. Gick fram och tillbaka från bilen till huset ganska många vänder igår. Hade visst råkat shoppat en hel del. Igår när jag hade plockat klart i garderoben så ringde IKEA. De frågade om jag kunde jobba idag så det har jag gjort. Först var jag på varupåfyllnaden från 6.00-10.15 och sedan i kassan till 13.00. Hade en tjej bakom mig hela tiden idag eftersom det var första gången jag stod i kassan. Hon var super schyst och det gick väldigt bra. Tyvärr kom det inte så konstiga betalsätt vilket var synd. Men jag får väl ringa någon om jag inte förstår nästa gång. För nästa gång de ringer så blir jag helt ensam i kassan. Hade ont i fötterna när jag gick från jobbet också. Hade ju köpt nya skor men de fick jag bara ha i kassan för på morgonen måste man ha truckskor så två nya skor på en och samma dag var inte så snällt åt fötterna. Fick jätte ont av "Turbotrampet" när jag hade truckskorna. Men jag fick bara bita i.


Läste klart boken igår. Så idag har jag varit till Bibblan och lämnat tillbaka den och lånat Kort Kjol. Har inte börjat läst än men jag hoppas att den är bra. Gick och la mig när jag kom hem idag efter jobbet och så skönt har jag inte sovit på länge. Sömnen var verkligen behövlig! Undra vad det är på tv:n ikväll...



Måste bra berätta att Patrik ringde imorse för han började 6.00 han med! Så tidigt har vi typ aldrig pratat i telefon. Sen ringde han när jag kommit hem (innan tuppluren) och han var så glad över att han skulle jobba jätte mycket nästa vecka och nu på lördag. Jag kännde mig helt slut efter dagens jobb medans han var pigg som en lärka. Men det blir ju så när man har nytt jobb. Vill att IKEA ska ringa nu och säga att jag ska jobba imorgon. Hoppas hoppas!



Håller tummarna för Thomas och Yvve så allt har gått bra idag!!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback