Sött & Surt!

Har vart o jobbar idag med. Hade lite svårt att sova inatt. Hörde mig själv tänka: Ska du betala med kort?... Då kan du använda den här kassan... Har du gjort det här föur?.... Eftersom det var första gången jag var i en EKO-kassa själv igår så har jag svårt att släppa det när jag kommer hem. Så var det ju på PB också. Man tänker på vad man ska göra, vad man har gjort, vad man ska tänka på , hur man gör ditten och datten...Men de ger sig nog snart.

Var och fikade med Mom efter jobbet. Träffade Agni på stan också.. Mys!! Lämnade in lite kläder på Annas Vintage så nu finns det fler "Therese Karlsson"- kläder där. Sedan handlade vi massa mat och frukt och åkte hem. Så nu sitter jag här. Har precis tvättat av mig sminket, smörjt ansiktet och så äter jag godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback