Streetrace?

Vi glömde helt bort prommenaden efter all mat och lite daimtårta. Men vi gick ut och körde lite bil. Eller ja, Sanna körde och jag satt bredvid och höll i handbromsen. Körde i paddocken först och sedan på en grusväg där hon fick backa i lutning och svänga samtidigt. Jag blev imponerad för det gick väldigt bra! Sedan satt vi kvar o pratade i bilen tills den var alldeles igenimmad. På onsdag fyller Sanna 17 år så då ska jag dit och käka lite tårta. Sen på torsdag ska jag på hockey med Sanna. Ska bli kul. Nästan ett år sedan jag var på hockey sist. Så det ska bli jättekul!

Kommentarer
Postat av: Therese

Uppdatera mera!

Postat av: Maddiie : )

Övningskörde hon? :D

2007-10-16 @ 16:32:25
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback